22. april 2013

Vårstemning!

Da var det mandag igjen (litt sent, men fortsatt mandag :D), og min tur til å komme med et bidrag. Har laget en enkel LO denne gangen, med bilde av barna mine. Det ble tatt i påsken da vi var på herlig grilltur med noen venner.







Bildet av LOen er desverre tatt litt sent på kvelden i litt dårlig lys, men håper det går bra! Den ser også veldig flat ut, men det er brukt 3D puter flere steder her. Har brukt mønsterark fra Echo Park Paper; Spring Day. Fra Floral Fun har jeg skjært ut blomster som jeg har plassert rundt bildet. Noen av disse er satt på 3Dputer i ulik høyde. Fra Spring Border Strips har jeg skjært ut vimplene, det lille treet og en sky. Har satt på sommerfugler derfra også. Tekststripen "what a wonderful day" er fra MME. Har også satt på et par knapper fra Foof-a-la.

Ønsker dere en fin uke! :)

Klem Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar