15. april 2013

New York ♥

New York må være den mest fasinerende, fantastiske, kule, urbane og 
altoppslukende byen som finnes?
Jeg var der for to år siden, og falt pladask! Og heldige meg skal dit igjen om ca. tre uker "jippi" :-)
Og da jeg fant denne stensilen hos Scrappiness, da var det bare å sette igang.


Har brukt: Hvit Bazzill Orange Peel, The Crafters Workshop Urban Landscape (utsolgt for øyeblikket),  Distress Paint Mowed Lawn, Dylusions Dy´s Alphabet, Dylusions Inks; Lemon Zets, Squeezed OrangeDirty Martini, rester av diverse klistrebokstaver fra Doodlebug, stjerner er også klistremerker fra her-og-der, ellers har min favoritttusj Sharpie vært flittig i bruk, samt en hvit gelroller. 
Bak "New York City" har jeg brukt akvarellfarger som er malt ut med vannpensel.

Ønsker deg en fin-fin uke ♥
Wibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar