2. januar 2013

Godt nytt år!

Godt nytt år, alle sammen! Håper dere har hatt en fin jul- og nyttårsfeiring. Kanskje det har blitt tid til litt scrappeprosjekter også? Jeg skulle ha scrappet litt i jula, for denne her skulle vært ute på nyttårsaften. Men jeg hadde tatt skikkelig juleferie, og dro til Tryusil uten å ense det en tanke. Men satt meg kjapt ned når jeg kom hjem da. :)

Jeg valgte å lage et kort denne gangen også. Jeg tror ingen slår oss i antall bursdagsfeiringer i løpet av et år, og da kan det være greit med litt enkle kort også, når man plutselig må lage det, fordi man ikke alltid er så god på å planlegge eller huske disse bursdagene. ;)


Basen til kortet er Bazzill Swiss; salt. Har brukt  Catseye Chestnut Roan til å sverte kantene. Mønsterakene er fra First Edition Paper; Love Letters. Blomsterpynten er også klippet ut fra disse, og er satt på 3Dputer.


Har brukt Thickers til å skrive hurra, og hipp hipp er Tiny Alpha fra KaiserCraft. En liten blondebit og knapp, med hyssingbit fra Hemptique

Ønsker dere et flott scrappeår! 

Klem Malin




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar