25. desember 2012

Goood Juuuul ♥

Beklager så mye, skulle jo legge ut denne i går - men jeg rakk ikke innimellom ribbelukt og julekaos...I dag er det 1.juledag, og dagen vi endelig kan puste ut de fleste av oss....
I hvertfall her i "heimen" :-)

Til denne uka har jeg laget en tag med juletre på selvsagt. Jeg var så heldig å være på kurs med Dyan Reaveley forrige uke - og den dama er bare magisk! Tryller med de lekreste farger, og man blir bare superinspirert av å være i samme rom som henne :-)

På tagen min har jeg brukt: 
Bokstavklister Loopy Lou Cardstock, dymo, Crafters Workshop stensilDylusions Inkspray Postbox red, Dylusions Stencil Christmas Tree, Prima stempel, Gesso (inni treet, den ble rosa pga. sprayen under), halvperler, knapper, chipboard stjerne malt med Inka GoldDylusions Inkspray Cut Grass og vanlig svart tusj rundt tagen og treet.



Kjenner du ikke til Dyan Reaveley kan du ta en titt på denne youtubesnutten  og la deg bli inspirert. 
Scrappiness har selvsagt det fleste produkter fra denne fantastiske damen :-)

Ønsker dere fortsatt en God Jul og en kreativ romjul!

Juleklem Wibeke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar