12. august 2013

Kjekkas :)

Ja, er vel lov å mene det om minstemann i familien her. :) Jeg bestemte meg for å scrappe barnehagebildet de tok før sommeren. William får alltid det samme smilet på disse oppstilte bildene, han sier nemlig "smiiiiiil" med litt sammenbitte tenner mens han egentlig bare skal smile. ;) Men fortsatt er han den kjekkeste lille gutten jeg kan tenke meg.


Mønsterarket er fra Kort & Godt; Retro Blå stjerne. De gule stripene er fra et ark i samme serie, Retro Gul. Bak bildet harjeg brukt en tag fra Prima; Mixed Media Doll Tag Pad. Tagen har litt hyssing, to forskjellige farger fra Hemptique. Har også brukt bølgepapp. Stjernen er fra Papirdesign. Tagen og mønsterarkstripene har fått litt Catseye Creamy Brown på kantene. Bokstavene er fra Jillibean Soup; Alphabean. Ellers har jeg brukt et par knapper, litt sytråd og en bit av olabuksa til nevnte kjekkas. :)

Ønsker alle en flott uke! :D

Klem Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar