26. august 2013

Gavepose



Hva gir man til en sy-glad venninne? Jo, en gavepose
med sy-stæsj må jo være midt i blinken
-spesielt når man kan kose seg med de nye arkene
fra KaiserCraft som jo heter 
"Needle&thread collection". 

Her kommer en liten tutorial på hvordan jeg 
laget en søt liten gavepose. Hvis noe er 
uklart, er det bare å spørre ;)

 Her har jeg laget en mal med målene. Starter med et
bazzill-ark som måler 15x30 cm.


 Her er arkene fra KaiserCraft som jeg vil bruke.


 Her har jeg kuttet og brettet etter malen på bilde 1. Har også
svertet brettene på utsiden, satt i bånd i hullene (festes med tape på innsiden)og 
trykket forsiktig inn på de sidene som måler 5 cm.


 Her har jeg kuttet til mønsterark og funnet ut hvilken 
pynt jeg ønsker å bruke. Det er lettest å pynte gaveposen
før man limer den sammen synes jeg ;)


 Her har jeg satt på  dobbeltsidig tape på innsiden av bretten 
øverst, og på utsiden av bretten som skal lime posen sammen.
Til slutt taper man sammen bunnen- jeg har tapet sammen de store
klaffene, og limt de små utenpå.


 Ferdig pyntet pose- men rosa saks oppi ;)  Har også brukt litt perler og 
glitterlim.

Og så dytter man inn sidene litt- og fyller med det man har lyst til ;)


Håper dette inspirerer litt- en morsom, litt annerledes gavepose :)
*Helen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar