29. juli 2013

Gorjuss!!

Jeg har fått dilla- helt dilla på de utrolig nydelige figurene fra Gorjuss
 :) 
Det er papirer, 3D figurer, stempler, utklippsark, rammer osv osv- 
Alt passer sammen, det er koordinerte fargtoner,
 og du kan gjøre akkurat så mye eller lite som du ønsker ut
av kort eller sider :) Perfekt for meg! Og at figurene er søte- 
men samtidig litt "tøffe" i farger og uttrykk passer meg suverent
I`m in looove !!
(og det er jo ingen ulempe at man får vesker, leppomade, lommebok
og en hel del annet i samme serien ;) myye man kan ønske seg ;) )

 Her har jeg funnet frem mønsterark fra dette kit`et, og små
journaling- ark i samme serie

Etter kort tid har jeg snekret sammen dette kortet :) Har i tillegg brukt
svart blonde, noen prima-blomster og glitterlim, i tilleg til Bazzill. Har
også rufsa til kantene på mønsterarkene, og tegnet "søm"
med hvit penn :)  Love it!!

*Helen*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar