21. mai 2013

Rosa brettekort

Hei!

Håper dere har hatt en fin 17.mai og pinsehelg! Innlegget mitt skulle kommet i går, men trøblet med både bilder, nett og pc'n på en gang! Ikke alltid ting går som det skal. :/

Jeg har laget et brettekort denne gangen, et søtt og rosa et. Det er ikke så mye jeg scrapper for tiden, og nå syntes jeg det var ekstra lenge siden jeg har laget noe "typisk meg". Kosa meg veldig med dette! :)


Jeg er veldig glad i arkene fra Maja Design, og denne gangen var det serien Vintage Spring Basic som ble brukt. Jeg valgte 2. of May og 4. of May til dette kortet.I bunnen er det Bazzill. Mønsterarkene har jeg rudset i kantene, og så har både de og Bazzillen fått en omgang med Cats Eye Creamy Brown.


På den ene siden har jeg laget et skrivefelt, men latt den andre siden være åpen. Her kan man for eksempel sette inn en penge/gavekortlomme, sette inn et bilde, et dikt, det man måtte ønske å ha der.



Har brukt Krysantemum fra Papirdesign, og blader fra Storyteller. Ellers blonder på forsiden, og tynt organzabånd til å lukke kortet med. Bildet er fra et utklippsark.

Ha en fortsatt fin uke! 

Malin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar