22. februar 2010

Hei!

Er du en av mange som har sett denne Glimmer-pakka i butikken, siklet over den men ikke turt å hive deg uti det? Vel, jeg fikk denne i utfordring fra Scrappiness så jeg hadde ikke noe valg :)
I starten var det vanskelig å komme i gang da innholdet gjorde at jeg følte meg veldig bundet og ga meg en slags pliktfølelse der jeg måtte forholde meg til innholdet 100%. Så jeg utfordret meg selv og prøvde å utnytte kittet maksimalt og jeg må nå si at jeg elsker dette prosjektet!

Fargene på misten i pakken utfyller hverandre perfekt og de chipboardene som følger med er utrolig vakre, spes. hvis man gjør noe ut av det enn å bare lime de rett på. Det er selvfølgelig behov for å legge til andre materialer men jeg (som scrapper utrolig lite for tiden ) hadde lite problemer med å la det originale innholdet dominere.

Jeg anbefaler det nå varmt og kan glede meg til å bla i mitt eget minnealbum fra barndommen. Temaet for albumet er ’’min barndom 0-5 år’’ og jeg håper du liker det du ser. Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på eller skriv kommentar så vil du få svar :)
Materiallista blir aaaaaltfor lang om jeg skal skrive ned absolutt alt men som sagt, bare spør om det er noe !

Materialliste:
Glimmerkit natur, Alfabet: MM, Mini shimmer, tiny alfabet. Pynt: div. bånd, Tim Holtz metalldetaljer, flere Glimmer Mist farger, Reflection charms, BG bling, Say it in pearls, brads, div. mønsterark Verktøy: Martha Stewart snøfnugg punch, Crop a Dile, Papirtrimmer.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert album Maria :) også så flott et minne!
    Nydelige sommerfugler og mist!
    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  2. så flott ,jeg har nemlig mitt liggende enda men fikk nå noen ideér .
    Kjempelekkert!

    SvarSlett
  3. Dette ble utrolig flott Maria, herlige farger og mønstre i pakken men det har like mye å si hva du får ut av det! Kjempeherlig!

    Du er forresten ganske så lik deg fra du var liten. ;-)

    Klem Kari

    SvarSlett
  4. Så lekkert det ble. Kule farger. Sikkert kjempekoselig å bla i den der. :)

    SvarSlett