8. juli 2013

Jeg fortsetter å Sn@ppe feriebilder ♥

Feriebilder blir man jo aldri ferdig med eller?

Jeg oppdager stadig nye bilder, kommer på stadig nye historier eller hendelser - og må kanskje
 Sn@ppe det samme bildet to ganger...vel, det er ikke ofte asså, men det hender.

Scrappiness har i det siste fått i masse nyheter i Sn@p! og jeg bare dåner jo, må ha alt - 
og da mener jeg aaaalt....

Digger denne måten å forevige bilder på, og det beste er at man kan bruke små bilder 3x4 inch er en 
fin størrelse - man ser fortsatt hva som er på bildet, det blir ikke for smått....

Her er nyhetene jeg har anskaffet meg :-) 


Selvsagt starter vi turen på på parkeringsplassen mens vi venter på shuttlebussen
på Gardermoen. Her har jeg scrappet rett på en albumside som er i det
turkise albumet, ikke plastlomme på denne.



Digger disse plastlommene! Man kan jo lage en liten historie på hele siden, 
eller i hver og en lomme. Her har jeg puttet inn en $-seddel som ikke ble brukt, 
artig å legge inn slike små rekvisitter :-) 
Denne type lomme finner du i denne pakken, hvor du får 2 av hvert format.


Disse lommene finner du i samme pakken som ovenfor eller i denne pakken hvor 
du får 10 stk. i samme format. 




Gjennom hele albumet mixer du og matcher med plastlommer, albumsider, kartong,
ark du setter inn selv - uansett, alt blir kult...Jeg lover ♥

Endelig har vi sett solen et par dager her på Østlandet i hvertfall :-)
Ønsker deg fortsatt en fin-fin sommer! 

Sommerhilsen fra Wibeke




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar