23. november 2012

En tutorial, en utfordring...

Som medlem i DT får man av og til utfordringer som er utafor komfortsonen sin. Det kan man trygt si at månedens tut har vært for meg. Siden årets største høytid om ikke lenge står for tur, var et naturlig at denne tuten skulle omhandle jul...
Og jeg må si jeg har virkelig vridd hjernen...

Jeg hadde en haug med doruller..., hva kan jeg finne på med dem?
Dorullnisser?


Advendtskalender kanskje?
En lommeadventskalender kanskje?
En lommeadventskalender med små fine ord i kanskje?

JA!

Jeg prøver å lage en lommeadventskalender med små fine ord til ettertanke i advendtstiden.
Denne vil jeg jobbe med helt frem til 1. desember, så innlegget vil oppdateres med jevne mellomrom:)






Oppdatering nummer 2. Etter tips fra Linda som kommenterte innlegget har jeg brukt embossingdies i big shooten. Og litt maling og bokstaver som lå her og slang ble en bakgrunn.
Er det noen som har noen forslag vil jeg gjerne ha dem:)


To be continue:)


3 kommentarer:

  1. Jeg har også laget lommekort av doruller, og barna elsker det... Bruker ofte å kjøre igjennom big shot med en embossingfolder og slikt.. da koser de seg da.. :D

    SvarSlett
  2. takk for tipset!
    Det skaljeg jammen prøve!!

    SvarSlett
  3. Kult tips Linda! Dette ser ut som litt av et prosjekt Anette, gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett