6. august 2013

Sn@p! en scrap, eller scrap en Sn@p!

Ja, hvorfor ikke scrappe en Sn@p!? 
Det minner meg veldig om den helt første spede begynnelsen med scrapping, kun mønsterark, bazzil og klistremerker og håndskrift - og egentlig er det et deilig avbrekk fra den store kunsten som scrapping har blitt de siste årene. 
Misforstå meg rett asså, scrapping har virkelig blitt en stor kunst med masse teknikker, verktøy, lag-på-lag, maling, utklipp...og det er jo så mye vakkert å se! Men godt å kunne gjøre noe som bare "gjør seg sjæl" innimellom.
Sn@p! er enkelt, morsomt, raskt, kult, egentlig kan det bli hva du vil :-) 
Og en artig måte å få unna mange bilder på, og lage små historier ut av forskjellige situasjoner.


Til en scrappet Sn@p! har jeg  brukt en Bazzill Craft, prikkeark; Sn@p! Pages 6x8 Color Fusion, journalingpad; Sn@p! Quote Cards 4x6, klistremerker; Sn@p! Cardstock Stickers I Heart,
piler; Studio Calico Wood Veneer. Før jeg begynte kuttet jeg vekk den ytterste kanten hvor hullene var,  og da passet denne siden perfekt i en plastlomme i albumet.

Som du sikkert skjønner Sn@p! er fortsatt supergøy :-)

Ha en fin uke!
Wibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar