14. mai 2013

Sn@p´n go!

Blant det siste nye KULE som har kommet på markedet innenfor Art Journal, MÅ være Sn@p! ♥
Helt fantastisk enkelt, morsomt, kult, inspirerende, gladfarger, alt-opp-slukende, kodakmoment - 
det er helt sant :-)

Jeg er til min manns store fortvilelse "søppel"-samler når vi er på turer og ferier, tar vare på absolutt alt! Kvitteringer, emblemer, menyer, logoer, servietter, klestager, brosjyrer, kart, papirposer - 
du vet jo aldri hva du får bruk for *fnis*.  
Til Sn@p! er dette helt genialt!

Og ikke minst går det ganske fort å lage en slik side, og så blir de så fiiiine ♥

Siden jeg nettopp har kommet hjem fra New York, har jeg mye papir, bilder og "søppel" som skal brukes - i dag printet jeg kjapt ut et par bilder i str. 3x4 inch og fant kvitteringene....here we go....



Jeg har brukt en plastlomme som var i denne permen, i tillegg har jeg brukt ark fra blokka 3x4 Sn@p! Quote Cards Life 4x6 Sn@p! Quote Cards Life  og Sn@p Stickers Icons.


På den ene siden ble et besøk fra Magnolia Bakery foreviget. Her har jeg kun brukt et ark fra 3x4-blokka bak bildet og klistremerker fra Stickers Icons. Kvitteringen for det jeg kjøpte og utklipp av papirposen som cupcakene lå i.


På baksiden av den samme plastlommen som Magnolia Bakery, ble besøket hos fasjonable Victoria´s secret plassert. Kvitteringen, kortet på forespørsel om amerikanske str. kontra norske str. og tagen fra et plagg + Dymo til tekst.

Sn@p! er så genialt morsomt, håper du ble fristet til å prøve :-)

Ha en fin-fin uke!

Wibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar