1. april 2013

Mønsterark

Jeg elsker mønsterark!
Jeg har hauger, ja, jeg hamstrer vel sånn  egentlig...
For egentlig så synes jeg det er litt vanskelig å lage noe av alle dissa flotte arka. Det gjør nesten litt vondt i hjertet å skjære i dem, og noen ganger synes jeg dem nesten er umulig og bruke...
Oftest toner jeg ned arka med litt maling, eller klipper ut deler av de, eller lar de komme til sin rett i lag på lag.
Denne uka fikk jeg en utfordring fra jentene på Scrappiness om å lage noe av arkene fra "Three Bugs  in a rug" og tilhørende die cut shapes. Disse arka er ganske ulik hva jeg vanligvis bruker. Og denne gangen tenkte jeg at jeg ikke skulle kline dem ned med maling, eller ha hauger av lage..., eller noen lag er vel lov?

Her er ihvertfall resulatet:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar