25. februar 2013

I love you... en LO :)

Ja, da var det mandag og min tur igjen da! Denne gangen har jeg laget en LO. Bildet er av samboeren min og meg, det ble tatt da vi var hos en fotograf på ferie i Tyrkia i fjor sommer.





Jeg har Bazzill helt bakerst, som er krøllet og herjet litt med i kantene. Det er egentlig alle arka, kommer liksom ikke utenom det jeg. :) Mønsterarkene er fra Pion, Alma's sewing room. Utrolig lekre ark, og ja, jeg elsker dem også! :D I tillegg til litt krølling i kantene er de svertet med Cats eye, creamy brown. Blomsterranke fra Prima og klistrealfa fra Jillibean Soup, i fargene Grilled og Whipped. Bak bildet har jeg også med en bit med bølgepapp. :)

Ha en fin mandagskveld, og ønsker dere en flott uke med mye scrapping!

Malin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar