2. januar 2011

Januar!

...og solen har snudd! Er ikke det en herlig tanke?

Vi i designteamet gleder oss til våren og feirer at solen er på vei til å bli en mer vanlig skue på himmelen. Derfor feirer vi ved å scrappe tema ''sol''

Det vil vi at du også skal være med på. Utfordringen for januar er å kreere noe som har med sol å gjøre. Vi vil enten se sol på prosjektet eller at det fremstår på et eller annet vis, det holder om ''sol'' er med i overskriften for eksempel.

Du deltar ved å legg inn link til blogginnlegget med din løsning i kommentarfeltet. Har du ikke blog, kan du sende oss en mail på: scrappinessdt@gmail.com
Frist: 31. januar kl. 22:00

Her kan du se hva designteamet har laget til månedens utfordring:



Maria:



Materialliste: Prima blomster, swiss dot kartong, bånd, hvit Bazzil, Geso, bånd, Gul krakkelering, adhesive chipboard fra m&mbi A Kid Like Me Boys, K&C Spaghetti Dimensionals klistremerker. Mønsterark fra Fancy Pantz, Rusty summer serie




Wibeke:

Materialliste:

Hvit Bazzill, Basic Grey Sugar Rush Jaw Breakers, Glimmer Mist Peach Delight og Slate, klistremerker fra Echo Park Paper Sweet Summertime, heklet blondebrikke, Maya Road chipboard, QK skyer, brads, stifter, DMC-garn, Thickers og klistrebokstaver.


Anette:


Materialliste:
Mønsterark fra BoBunny og... Chipboard fra Litle Yellow Bicycle, Klistremerkebokstaver "Jack & Jill" fra doodlebug design, Thickers "Delight" Black fra american craft, Craft kartong og dymo.


Hilde Jeanett:


Materialliste:
Hvit bølgepapp, glitterark, mønsterarket "Twinkle Twinkle" fra Memento og "Gumdrop Sprinkles" fra My Mind's Eye og snøpenn. Alfabetene som er brukt er "Chit Chat" fra Thickers og "Lemon Pie" fra My Littles Shoe Box.

12 kommentarer:

  1. Så flinke dere er jenter! :)

    SvarSlett
  2. Hvor mange bidrag kan man levere, og når er fristen? :)

    Herlige bidrag fra dere forresten, ble virkelig inspirert til å sette igang :)

    SvarSlett
  3. Hei Ina Emilie:)

    Du kan levere hvor mange bidrag du vil og fristen er den 31. januar kl 22.00

    Lykke til!!

    SvarSlett
  4. Jag har gjort ett födelsedagskort där jag maskat en "sol" med gul mist. Bidraget finns här: http://saraspysselblogg.blogspot.com/2011/01/fodelsedagskort.html

    God fortsättning!

    SvarSlett
  5. Hei!
    slenger meg på denne jeg med en clean & simple LO.
    Her er bidraget mitt:
    http://jannichesscrappogkort.blogspot.com/2011/01/scrappiness-januar-utfordring-sol.html

    SvarSlett
  6. et litt rart bidrag fra meg denne gangen, men siden jeg har lagd den så viser jeg den frem og ;o)
    http://pias-hobbyland.blogspot.com/2011/01/det-er-ikke-alle-ideer-det-blir-bra.html
    ha ei flott helg. klem pia

    SvarSlett
  7. Kjempefine bidrag Sara, Janniche og Pia Iris!
    Takk for at dere er med:)

    SvarSlett
  8. Flott utfordring!! Har en liten plan,håper jeg får levert et bidrag.

    SvarSlett
  9. Jeg har scrappet utfordringen deres!! Her er linken

    http://turidsscrapperom.blogspot.com/2011/01/nye-solbriller.html

    Klem Turid

    SvarSlett
  10. Jeg har laget en Lo til utfordringen deres
    http://annelisscrapperier-anneli.blogspot.com/2011/01/en-lo-jeg-har-laget-til-en-utfordring.html

    SvarSlett
  11. Heisann! Kjempeherlig utfordring! også så mange herlige bidrag! Jeg satte meg ned med utfordringen jeg også - veldig, veldig inspirert av våren - men det ble liksom aldri med noen sol på kortet mitt ;) vil dere ha det likevell?
    Takk for inspirasjonen uansett!

    Klem! :)

    SvarSlett
  12. Hei, da har jeg fått laget to bidrag, en LO og et kort. Kjempemorsomt å prøve seg på en utfordring her inne!
    http://synnvespapirhobby.blogspot.com/2011/01/sunsun-sun-here-it-comes.html

    SvarSlett