10. mai 2010

Nytt DT medlem:)


Vi er glade for å presentere Hilde Jeanett Kjøniksen som vårt nye DT medlem.

Her er Hilde Jeanetts bekrivelse av seg selv:

Mitt navn er Hilde Jeanett Kjøniksen og jeg er en hobbyglad jente i passende alder. Jeg bor og trives i Sarpsborg sammen med min bedre halvdel Thomas, og mine to barn Benjamin og Aurora.

Jeg er ganske fersk som blogger og som deltager i ulike forum. Men ser du nicket -supergirl- på casacreativ så er det meg!

Høsten 2008 gikk jeg forbi Scrappiness sine lokaler i Sarpsborg idet Ann-Kristin og Lone drev og flyttet inn med sin butikk. Min svigerinne og jeg meldte oss på treff for å finne ut om scrapping kunne være en hobby for oss – og det var det!

Jeg lager mest kort, men noen LO'er har det også blitt. Jeg har en forkjærlighet for resteprosjekter og føler selv at jeg er ganske allsidig i uttrykket. Mitt hobbymotto er: ”Ingen utfordring er for stor, ingen rest er for liten”.

Hilde har også lagd ett bidrag til denne månedens utfordring:


Materialliste:

To tomme blomsterbokser fra Prima.

Blågrønn og ferskenfarget bazill.

Mønsterarket Loves Labyrinth fra Graphic 45.

Bermuda Breeze, hvite blomster fra Prima.

Painterly PetalsHydrangea, olivenfargede blomster fra Prima.

Glimmermist fra Tattered Angels

Glossy Accent fra Ranger

Crackle Accent fra Ranger

Selvklebende halvperler fra KaiserCraft.

Smalt blondebånd, en gammel rest.

Thickers - shoebox

Sølvfarget "bladgull" fra Simple Leaf


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar